نحوه درج آگهی مناسب

چگونه با درج آگهی مناسب، فروش محصولات و خدمات خود را افزایش دهیم؟

 

توجه به راهنمای درج آگهی

هنگامی که دکمه درج آگهی را انتخاب کرده و اقدام به درج آگهی جدید می نمایید، به راهنمایی های ارائه شده توجه فرمائید. قوانین و شرایط درج آگهی در هر سایتی متفاوت و متناسب با شرایط فنی خود، پایه ریزی و طراحی شده است.

 

برای آگهی خود عنوان مناسب انتخاب کنید

انتخاب یک عنوان مناسب در آگهی، یکی از مهمترین بخشهای شروع تبلیغات و بازاریابی اینترنتی می باشد. چرا که در کوتاهترین و موثرترین فضاهای تبلیغاتی، به مخاطب خود می گویید که در چه زمینه ای در حال فعالیت هستید و قصد فروش یا معاوضه چه نوع کالا و خدماتی را دارید.

 

متن و توضیحات متناسب با عنوان و موضوع کالا و خدمات شما باشد

برای محصولات یا خدماتی که قصد ارائه به مشتری خود دارید، سعی کنید در چند جمله و نهایت ۲-۳ پاراگراف، شرح مختصری از آن را به مشتری و مخاطب خود ارائه دهید.

توضیحاتی که در برگیرنده مزایا و ویژگی های محصول و سرویس شما نسبت به نمونه آن در بازار باشد و در واقع، مزیت کالا و خدمات شما را نسبت به رقبا تشریح کند.

 

با مخاطب خود صادق باشید

از ابراز جملات اغرار آمیز و تبلیغ نادرست که منجر به عدم اعتماد مشتری به شما و نوع کسب و کار شما شود، جدا بپرهیزید. سرویس یا کالایی را به مشتری ارائه دهید که اطمینان خاطر کامل از سلامت و درستی آن دارید. شاید محصول شما ارزان نباشد، اما ویژگی مهمی دارد که می تواند برای مخاطب خاصی مورد توجه قرار گیرد.

 

انتخاب کلمات کلیدی مناسب موضوع آگهی

یکی از نکات کلیدی در درج یک آگهی مناسب، انتخاب کلمات کلیدی، متناسب با موضوع آگهی می باشد. کلماتی را انتخاب و درج کنید که ارتباط بیشتری با موضوع آگهی شما دارد. این کلمات هرچه تخصصی تر و هدفمندتر باشد، نتیجه بهتری در بر خواهد داشت و مخاطب شما با احتمال بیشتری شما را در موتورهای جستجو و خود سایت، ارتباط برقرار خواهد کرد.

 

درج کامل اطلاعات تماس

سعی کنید امکان ارتباطی را برای مشتریان و مخاطبان خود، راحت تر و در دسترس قرار دهید.

بطور مثال اطلاعاتی از شماره تلفن دفتر، فکس، همراه با آدرس کامل در آگهی رایگان و درج صفحات اجتماعی و لینک سایت شرکت خود در سایت، در آگهی های ویژه، می تواند در برقراری ارتباطی آسان برای مخاطب شما، تاثیرگذار باشد.

 

درج تصویر مناسب و مرتبط با موضوع آگهی

انتخاب یک تصویر مناسب و مرتبط با موضوع آگهی می تواند مشتری را براحتی و سریع در انتخاب محصول یا سرویس مورد نظر خود، ترغیب نماید. پس سعی کنید با انتخاب عکسی مناسب از سرویس و کالای خود، مشتری را در انتخاب خود راحتتر ترغیب و یاری نمائید و از بکارگیری تصاویر گنگ و نامفهوم استفاده نکنید. ضمن اینکه درج لوگو و تصاویر شرکتهای معتبر جهت جلوه دادن اعتبار کار خود نیز کاری ناپسند و اثرگذاری نامطلوبی خواهد داشت.

 

 

سایت نیازمندیهای تیفا محل مناسبی برای درج آگهی رایگان و ویژه تبلیغات اینترنتی شما خواهد بود.

www.tifaa.com

 

One thought on “نحوه درج آگهی مناسب

  • دسامبر 21, 2017 در t 9:21 ب.ظ
    Permalink

    ممنون اطلاعات کاملی بود

دیدگاه‌ها بسته شده‌اند.